יום ו', יד’ בניסן תשע”ט
דף הבית חטיבה חדר מורים יצירת קשר
תפיסה חינוכית   |  כתבו עלינו בעיתונות   |  הורים ותלמידים כותבים על בית הספר
בחירות בגבעת גונן - אתם בעד תלבושת אחידה או נגד?
נשיא המדינה הגיע לביקור בבית הספר ללמוד על החינוך לדיאלוג,שותפות ודמוקרטיה במסגרת מועמדות בית הספר לאות הנשיא לחינוך לשותפות.
קרא עוד...
אחד הפרוייקטים המיוחדים שהחלו לפעול השנה במסגרת התפיסה החברתית שלנו הוא ה"גוננטוריה"- הקונדיטוריה של גבעת גונן! רון ועקנין, מחנכת ז1, הגתה ומובילה את המיזם המופלא הזה- פרויקט העצמה מיוחד במינו לתלמידי כיתות ט', במסגרתו התלמידים מקבלים הכשרה מקצועית בתחום הקונדיטוריה, וכן ליווי אישי וקבוצתי בתחום ההעצמה האישית. ה"גוננטוריה" פועלת בכל יום שישי בביה"ס, ויחד מכינים חברי הקבוצה מידי שבוע קינוח אחר וטעים. בפעילות השוטפת משולבות גם סדנאות אורח- הן ע"י קונדיטורים בעלי שם והן ע"י דמויות מעוררות השראה משלל תחומים.וכמובן- שיא הפרוייקט הוא ההתנדבויות אליהן יוצאת נבחרת ה"גוננטוריה" כדי להעלות חיוך היכן שרק אפשרבעקבות ההצלחה הגדולה של המיזם, בימים אלו הוא מתרחב גם לנבחרת מכיתות ח'- מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי הקסם שקורה פה
קרא עוד...
מצורפת הזמנה להפקת מגמת התיאטרון של שכבת י"ב.השנה בחרו 4 תלמידות המגמה להעלות את הקומדיה - הזוג המוזר - הגרסה הנשית מאת ניל סימון. ביום חמישי הבא (21 בפברואר) בשעה 20:00 יציגו בנות המגמה את ההפקה בערב חגיגי בפני קהל באודיטוריום בית הספר. במהלך השבוע הבא תתקיים מכירת כרטיסים (כל כרטיס במחיר סמלי של 15 שקלים), אנא פנו את הערב ובואו לראות את העבודה של דניאלה (הבימאית) אופיר (המפיקה), תאיר (אחראית התלבושות) ויובל (אחראית התפאורה). הבנות עברו תהליך ארוך וקשה יחד עם תפארת, המורה שמלווה את שכבת י"ב במגמת תיאטרון.
קרא עוד...
קרא עוד...
קרא עוד...
קרא עוד...
קרא עוד...
מוזמנים להאזין ליפית המנהלת מספרת ברדיו ירושלים על תוכנית האימון הייחודית שפותחה בבית הספר, במסגרתה המורים מקבלים הכשרה לשימוש כמנטורים אישיים לתלמידים, כדי להעניק להם כלים משמעותיים לתהליכי למידה ולחיים בכלל
קרא עוד...
קרא עוד...
אודות
תוכנית חברתית
אירועים מיוחדים בבית הספר
לימודי ליבה
שיעורי בחירה
יחס אישי לכל תלמיד
חינוך ברוח ערכי הדמוקרטיה
ספרייה
יזכור
ארכיון
טופס הרשמה מקוון להרשמה לכיתות ז'
טיולים שנתיים
חגים
הענן החינוכי







.